Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Fjorårets beste og dårligste bøker

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-08, 13:06   #34
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjorårets beste og dårligste bøker

Jeg synes også Secret Life of Bees var ganske bortkastet papir. Life of Pi likte jeg godt, den minnet om "klassisk" John Irving. Men jeg hadde egentlig ingen forventninger til den, og slikt hjelper ofte på; det gjelder også f.eks. The Kite Runner og The Time-Traveller's Wife, som jeg kanskje ville blitt skuffet over om jeg hadde lest dem et år senere enn jeg gjorde. (Det er litt synd at helt greie og velskrevne og ganske upretensiøse bøker skal bli så oppskrytt at man tror det er det "nye store", for da blir fallhøyden så stor. Men det er vel vanskelig å unngå.)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.