Sv: Gaver med ulik verdi til egne barn
Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.
Det viktigste nå og fremover er at de får ting de ønsker seg. Jeg teller ikke kroner, men vokter meg for at det en dag kan bli sammenligninger. Det er langt frem dit, for jeg har stor aldersforskjell på guttene.
Svigerforeldrene mine er ytterst påpasselig med at det stemmer på øret må vite.
Bursdagssummen er 500 hver, og julesummen er 1000 kr hver. Dersom vi har ytret ønske om noe som koster 498, vil det ligge 2 kroner sammen med bursdagskortet.
Alle i familien får hvert sitt julekort fra dem hvor disse kronene som ikke blir brukt ligger.
Jeg synes det er høl i huet, men ingen kan gå og si at det er gitt noe urettferdig 
Mamma var nesten like ille. Her får også alle 500 kr til bursdag og 1000 kr til jul fra mamma og gubben. Jeg har prøvd å fortelle mamma at det er ikke så viktig at de får på krona det samme, kjøp heller noe dyrere som den ene ønsker seg en gang og motsatt en annen gang. Hun har nå skjønt det og har bedret seg litt. Syns det er teit å kjøpe noe bare for at summen skal bli akkurat 1000 kr.