Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Verre hjem har jeg ikke sett!

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-08, 12:19   #31
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verre hjem har jeg ikke sett!

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Ifølge mannen sin familie, så forteller de at de har nesten bestandig hatt det slik. De er forresten friske og er i 60årene. De har 3 voksne barn (gutter). Han ene som vi har en del kontakt med har det iallefall ryddig/reint hjemme. Tror nok ikke jeg kommer til å ta dette opp med noen innenfor hjemmehjelpstjeneste. Det får nesten deres egne barn gjøre. Jeg synes faktisk at det er pinlig å nevne det for sønnene, så jeg lukker øynene i dette tilfellet. :feig:

Det er da slett ikke å være feig. Når det er snakk om friske, normalt oppegående mennesker så skal man vel verken varsle den ene eller den andre!

Om det gjelder veldig gamle/demente/psykisk syke, så stiller det seg selvfølgelig annerledes.

Ellers blir jeg alltid lett paranoid i slike tråder... Om man kommer uanmeldt til oss, så kan man også snuble over en oppvaskkum&benk med topp og et par tissebleier i vasken som enda ikke er bært ut, altså...
Men vi snakker kanskje i en annen skala.

Man har ellers rimelig ulike grenser for hva som er "grisete" og ikke. Og jeg har et par venninner som nok synes at det kan være altfor rotete og altfor mange hybelkaniner hos oss til tider.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.