|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Lag barn, jenter! (Aftenposten)
Jeg uttalte meg ikke om svarene i tråden (som jeg bare har skummet), jeg prøvde bare å forklare hva jeg mente var forskjellen mellom å bli sint over generelle uttalelser man mener er feilaktige eller krenkende, og å bli sint over generelle uttalelser fordi man føler de er rettet mot en selv personlig.
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi prater kanskje litt forbi hverandre da.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Nei altså, jeg snakket egentlig ikke om denne tråden i det hele tatt, spant bare litt videre på det LilleRosin sa om å bli personlig indignert.
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay, da var vi litt forbi hverandre, i tillegg hadde jeg nok meg selv i tankene, jeg tror at jeg faktisk kunne blitt veldig personlig indignert og engasjert i en tråd som jeg følte meg svært truffet av. Uten at jeg føler at jeg ikke kunne sett hele bildet, det hadde sikkert bare tatt meg noen sider med innlegg å lande litt og hente meg inn. Og dermed ingen skade skjedd.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|