Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Din beste sydentur?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-07, 13:59   #6
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Din beste sydentur?

Jeg holder en knapp på Thailand, skal tilbake dit nå i vinter.

I Europa så hadde vi en fin måned for Mallorca da Storebror var litt under et år. Bodde på Viva Blue i nærheten av Alcudia. Stranden var kjempefin, hotellet strålende. Veldig bra bassengområde og masse aktiviteter for barna (vi benyttet oss ikke av det dengang da )
Vi leide bil og kjørte rundt øyen flere ganger. Stoppet på masse vakre plasser som ikke var oversvømt av turister. I Palma er det bra shopping, og like utenfor ligger det en diger Factory Outlet (mener den het Festival Park). Vi shoppet mye!
Mallorca er jo en typisk turistøy, men om du vil så er det mulig å få masse flotte opplevelser.

En annen favoritt Algarvekysten (Portugal). Alt var helt topp både strand og hotellet vi valgte. Bodde i nærheten av en liten fiskerlandsby (som selvsagt var full av turister... ) Det negative var at det var ekstremt kaldt i vannet. Jeg badet knappest i havet, det var for kaldt for meg. Det gjør nok at vi ikke ville ha valgt Portugal når vi drar med barn.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.