Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan fikk du jobben du har i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan fikk du jobben din?
Søkte på utlyst stillingsannonse 74 52,48%
Via aetat/nav 0 0%
Via bekjentskaper/venner 8 5,67%
Via familie 2 1,42%
Headhuntet 19 13,48%
Fikk napp på åpen søknad 9 6,38%
Skapte egen arbeidsplass 5 3,55%
Intern utlysning 5 3,55%
Jobber ikke per i dag 6 4,26%
Annet - utdyp gjerne i tråden 13 9,22%
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-07, 19:59   #34
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan fikk du jobben du har i dag?

Jeg sendte en søknad til sjefen på avdelingen i februar 2006, og plutselig tok hun kontakt i juni. Da trengte de noen til å begynne å jobbe en uke etter. Jeg var student, så dette var en sommerjobb. Dette er i staten, og budsjettene var visst ikke klare før rett før man måtte starte....

Jeg takket ja, og jobbet der om sommeren og valgte å fortsette å jobbe fram til nyttår. Etter jul fortsatte jeg studiene, og har jobbet deltid nå i ett år. Nå er jeg snart ferdig utdannet, og har akkurat søkt på fast stilling. Håper jeg får den! (Ironisk nok er ikke budsjettene klare enda, så hvor mange stillinger det egentlig er snakk om er det ingen som vet, enda søknadsfristen har gått ut...)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.