|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får man seteplass på innenriksflyvninger?
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Får man seteplass på innenriksflyvninger?I kveld skal vi i ilden. Reiser med SAS. Vi vurderte lenge å kjøre selv over fjellet, men valgte fly fordi vi skulle være så kort borte. Hvis vi nå blir plassert i buss får jeg noia tror jeg.
|
|
|
|
#43 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Får man seteplass på innenriksflyvninger?På flyplassen møtte jeg trøtte slitne venner som hadde overnattet på Gardermoen fra torsdag til fredag, og enda ikke hadde kommet seg videre fredags kveld. Vi fikk omtrent sjokk i det vi fikk beskjed om å "go to gate" og så at flyet vårt var i rute |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får man seteplass på innenriksflyvninger?Vi reiste til Stvgr på mandag og returnerte til Gardermoen i går. Med Norwegian. På vei til Stvgr ble ikke passasjerer med barn ropt opp først og på denne flyvningen fikk barnet på 2,5 år tildelt plass 2B. Mannen fikk plass på rad 25 og jeg fikk plass på rad 24.
|
|
|
#46 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Får man seteplass på innenriksflyvninger?
Joda, møtte opp i good tid som oppfordret. Fra vi parkerte i parkeringshuset til vi stod på gaten tok det 11 minutter. Flyplassen var nesten folketom og alt var i rute. Vi hadde en fin tur!
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|