|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om julegavenes innholdJeg vil bevare magien og kjöper gaver som jeg vet at gutten min önsker seg. Vi skriver önskeliste som sendes til nissen og önskene oppfylles. Det samme gjör jeg for andre. Jeg syntes skikkelig synd paa nevöen min et aar. Han fikk bare et puslespill og en lekeparykk - resten var sko og vinterdresser og andre klesplagg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Om julegavenes innhold
Har du lest kies innlegg om langsomme gaver? http://www.foreldreportalen.no/forum...1&postcount=62 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Om julegavenes innholdJeg synes ikke at det er noe magisk i å alltid få det man ønsker seg til jul. Litt av magien ligger jo i å ønske seg ting. Å drømme om, kikke på og fantasere om. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Hvor: Barteby
Det er så veldig riktig. Jeg må ta meg selv i det stadig vekk. Faren min sa til meg når jeg var liten. "Du er heldig du som har ønsker" jeg var godt voksen før jeg forstod hvor rett han hadde. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Musk
Fint innlegg du linket til. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Musk
Saa lenge det er at man skal glede mottakeren man har i tankene naar gaver kjöpes, er vi jo helt enige. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|