|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kidding, right?
|
Sv: "Tjenestebalanserer" dere?Eh... jeg bare tenker "Kutt, fall, stripsing, influensasesong, Tom for P-piller!!!, ventelistekøer, omgangsyke og blærekatarr..." og føler at jeg er på RIKTIG side av venne-tjenesteytingen ihverfall. Med litt til gode.
|
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Tjenestebalanserer" dere?
Det skjønner jeg! Jeg har en venninne som er lege og hun er god å ha til rådgivning og andre "småting". Derfor får hun hver jul og bursdag, en gave til seg som privatperson og en med dr.xxx på. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
Sv: "Tjenestebalanserer" dere?Jeg holder ikke regnskap, og lever først og fremst etter pay it forward-rpinsippet. Det er så forskjellig hvor mye hjelp folk rundt meg trenger - noen trenger mye, andre omtrent ingenting.
|
|
|
|
#4 |
|
Opp og ned
|
Sv: "Tjenestebalanserer" dere?Vi hjelper når vi kan. Jeg er hjemmeværende og lite å gjøre i andres øyne, hvertfall før vi fikk diagnose barn. Før vi fikk det, var det ofte jeg fikk spørsmål om hjelp til alt mulig rart og folk ble sure når jeg måtte si nei.
|
|
|
#5 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Tjenestebalanserer" dere?
|
|
|
#6 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: "Tjenestebalanserer" dere?Både ja og nei. Jeg balanserer aldri på en slik måte at jeg gjør tjenester fordi jeg forventer en gjentjeneste. Samtidig må jeg innrømme at dersom noen har hjulpet meg/oss mye over en periode, ivrer jeg litt etter å gjøre gjengjeld selv. Det dreier seg dog ikke om noe regnskap, akkurat. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: "Tjenestebalanserer" dere?Jeg gjør tjenester og hjelper til når jeg kan, selvsagt uten å forvente noe tilbake. Jeg er en "giver", pay it forward eller kall det hva du vil.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|