Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julemiddag og alkohol

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-07, 14:08   #17
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Julemiddag og alkohol

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg synes det er ganske … fascinerende når noen først sier at de sjokkeres over at andre drikker et glass champagne eller en pils på 17. mai, for deretter å fortelle at en selv og alle man kjenner drikker seg drita full på den 16. og er i bakrus den 17.

Jeg har aldri sagt at jeg noen gang har drukket meg dritings på 16 mai
Skrev at før når jeg var yngre så drakk en del av vennene mine så mye at de var dritings på 17 mai.
Skrev ingen ting at jeg syntes det var verken bra eller dårlig.
Er vel en grunn for at de ikke er vennene mine lengre

Men det jeg sa var at jeg har aldri sett eller hørt noen som har drukket alkohol på 17 mai. Verken et glass jampis eller øl.
Jeg sa at det jeg har hørt om så er det valig å drikke 16 mai og ikke på 17 mai.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.