|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har du ekstra julegaver på lur?
Men du tenker kanskje ikke over at mottaker føler det ille å ikke kunne gi i retur?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nettopp derfor kan det være lurt å ha julegaver på lur.
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Så man skal ha passende julegaver liggende til alle mulige kandidater? De som liker vin, de som ikke liker vin, de som liker bøker, de som ikke leser osv osv osv. Jeg har jaggu ikke plass til et sådant arsenal.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du ekstra julegaver på lur?Sjokolade er fint til hvem som helst, synes jeg. Jeg er egentlig enig med deg, men det er ikke alle som klarer å la være å gi noe tilbake.
|
|
|
#5 |
|
Textrovert
|
Nå er ikke dette noe jeg gjør så ofte da, men det har da skjedd. Og nei, kommer folk med julegave til meg, blir jeg glad og sier takk og sier som sant er at dette var en overraskelse og at jeg ikke har noe til dem. Enkelt og greit. Men jeg skjønner nå at ikke alle tenker slik. Så jeg får vel begynne å avtale gavegviningen min mer, ser jeg.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes ikke du skal gjøre det jeg. Det er trist at gaver skal måtte byttes. Når man gir for å få igjenn er noe veldig galt. Likedan med julekort. Er det galt å sende det også til folk en ikke får kort fra? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|