|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Profitt på barnehager ...
Jeg har min gutt i en bhg til de nevnte herrer. Og da de overtok måtte bhg ta inn to barn til sammen ekstra pga nye areal utregninger.
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Og jeg har jobbet i en av disse herrenes barnehager..Det var en grunn til at jeg sluttet etter 1 år for å si det pent... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan jo ikke svare for hvordan det er å jobbe for dem.
|
|
|
#4 |
|
heimføing
|
Det kan ikke jeg heller, men i den barnehagen hvor Pip går, er det svært stabilt personale. Da tenker jeg at de har det bra på jobben, siden de har jobbet der i årevis, alle sammen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
heimføing
|
Sv: Profitt på barnehager ...Har forresten ingenting imot at noen tjener penger på å drive barnehagefirma. Har ingenting imot at noen driver hva som helst slags firma som de tjener penger på, så lenge det er innenfor loven. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Det er mulig det er blitt bedre der, men jeg traff engang ei som jobba i en av de barnehagene og hun var faktisk flau over å si antall barn fordi de hadde så mange barn på avdelinga. Og ja, jeg tror disse barnehagene er blitt bedre, men de var ikke så bra i starten. Og jeg tror nok eierne av disse barnehagene uten problem kunne latt litt mer av overskuddet gå tilbake til driften av barnehagene. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Det er det i Knotten sin barnehage også - samme personalet har vært siden oppstarten nærmest, det er lite utbyttinger og i det hele tatt veldig trygt miljø for både barn og voksen sånn sett.
|
|
|
#8 |
|
Borte
|
Sånn er det i vår kommunale barnehage også. I tillegg er det mange av assistentene som har utdannet seg til førskolelærere etterhvert, og mange av pedagogene som etterutdanner seg og tar spesialutdanning uten å slutte i barnehagen. Jeg er ganske overbevist om at vi kan takke pedagogisk leder for den flotte barnehagen vår, hun er superdyktig på personalbehandling og på å forholde seg til kommunen som eier. Det er mye hennes og de andre ansattes fortjeneste at barnehagen er veldrevet.
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Takk!!
|
![]() |
| Trådverktøy | |