Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva smaker du ikke på?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-07, 00:00   #1
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva smaker du ikke på?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg spiser ikke rå fisk, og ikke sånn smalahovud (skrives det slik?). Tror jeg skal være døden nær av hunger før noen får i meg det.

Kjøttet på smalahove smaker nett det samme som pinnekjøtt, altså saltet og røykt
det er nok bare at det ser så groteskt ut som skremmer folk

Gammel 15-12-07, 00:02   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Lungemos.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 00:04   #3
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Kjøttet på smalahove smaker nett det samme som pinnekjøtt, altså saltet og røykt
det er nok bare at det ser så groteskt ut som skremmer folk

Det er nok der det stopper for meg ja. Elsker jo pinnekjøtt...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 00:15   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Det meste av skalldyr og lutefisk.
Blekksprut kunne eg heller ikkje tenkt meg.
Og sikker mykje anna, er jo så mykje rart som blir servert. *litt kresen*

Gammel 15-12-07, 00:17   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste jeg kommer på (av ting som faktisk serveres og regnes som mat) er brunost. Jeg har prøvd, og konsistensen har sikkert ikke blitt bedre siden jeg var fem.

Gammel 15-12-07, 00:35   #6
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det eneste jeg kommer på (av ting som faktisk serveres og regnes som mat) er brunost. Jeg har prøvd, og konsistensen har sikkert ikke blitt bedre siden jeg var fem.

Nå kom jeg på noe jeg ikke har likt, Australias svar på brunost, nemlig Veggimite. Veggimite er en slags smørbar buljong(!) som australske barn vokser opp med på brødskiven, de har veggimiteungen som vi har leverposteiungen osv.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 00:40   #7
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Nå kom jeg på noe jeg ikke har likt, Australias svar på brunost, nemlig Veggimite.

Det smaker jo kun salt, man kunne like gjerne hatt på smør og strødd med salt, det hadde gjort samme nytten. (Selv om jeg har fått med meg at de fra Australia hevder at man nesten ikke kan leve uten, den er tilsatt masse B-vitaminer etc )

Gammel 15-12-07, 00:44   #8
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, Skilpadda, jeg må bare fyre oppunder "brunost hatingen", har jeg fortalt deg at bestevenninnen min hadde den uoppdragne bikkja da jeg vokste opp? Jeg hadde smurt meg en brødskive med brunost, la den fra meg og da jeg kom tilbake til bordet lå det en brødskive med prim der. Jeg trodde først det var venninna mi som hadde byttet ut brødskiva, men det var bikkja som hadde sleiket på den til konsistensen ble som prim. Det var også litt over the top for mitt vedkommende.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.