|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Weeeee
|
Sv: Hva smaker du ikke på?
Kjøttet på smalahove smaker nett det samme som pinnekjøtt, altså saltet og røykt
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva smaker du ikke på?Lungemos. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er nok der det stopper for meg ja. Elsker jo pinnekjøtt... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I farta!!
|
Sv: Hva smaker du ikke på?Det meste av skalldyr og lutefisk.
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva smaker du ikke på?Det eneste jeg kommer på (av ting som faktisk serveres og regnes som mat) er brunost. Jeg har prøvd, og konsistensen har sikkert ikke blitt bedre siden jeg var fem.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Nå kom jeg på noe jeg ikke har likt, Australias svar på brunost, nemlig Veggimite. Veggimite er en slags smørbar buljong(!) som australske barn vokser opp med på brødskiven, de har veggimiteungen som vi har leverposteiungen osv. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Leser
|
Det smaker jo kun salt, man kunne like gjerne hatt på smør og strødd med salt, det hadde gjort samme nytten. (Selv om jeg har fått med meg at de fra Australia hevder at man nesten ikke kan leve uten, den er tilsatt masse B-vitaminer etc
|
|
|
#8 |
|
Leser
|
Sv: Hva smaker du ikke på?Ja, Skilpadda, jeg må bare fyre oppunder "brunost hatingen", har jeg fortalt deg at bestevenninnen min hadde den uoppdragne bikkja da jeg vokste opp? Jeg hadde smurt meg en brødskive med brunost, la den fra meg og da jeg kom tilbake til bordet lå det en brødskive med prim der.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|