Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-07, 22:52   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Guniss.. Og det at du sier det kjennes litt sårt når man da ikke har familie som man bare kan levere dem til på slike dager. Når til og med en som jobber i barnehage sier at det kan bli stusselig føler i alle fall jeg presset enda sterkere.

Min erfaring er at det er i feriene det skjer i barnehagen og på SFO. Jeg har det stikk motsatt inntrykket av guniss. Vi har bevisst valgt sein ferie hver sommer, sånn at ungene har vært i barnehage de to første ukene i juli og så har de hatt fire uker ferie etterpå. De to juliukene har blitt som bonusferie nesten. Få unger i barnehagen, helt andre regler for hva som er lov, masse turer og andre aktiviteter enn vanlig fordi det er en del ting som er lettere med færre unger.

Storesøster hadde ikke vinterferie i år, men den siste dagen av ferien fikk jeg organisert noe for henne sånn at hun skulle slippe SFO den dagen i hvert fall. I bilen på vei dit spurte hun hvorfor vi ikke kunne utsatt det én dag, sånn at hun kunne ha sluppet å gå glipp av den SFO-dagen. Jeg hadde hatt dårlig samvittighet helt uten grunn for at hun ikke fikk ferie. Hun hadde det jo som plomma i egget.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.