Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Når er det "lov" å pynte treet?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 21:14   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det "lov" å pynte treet?

Ok. Du kan selvsagt ikke hjelpe for at du blir irritert, men du kan godt bite det i deg, noe venninnen din også burde gjort. Utrolig frekt å bli irritert over valget av mat herskapet serverer.

Gammel 06-12-07, 21:33   #2
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ok. Du kan selvsagt ikke hjelpe for at du blir irritert, men du kan godt bite det i deg, noe venninnen din også burde gjort. Utrolig frekt å bli irritert over valget av mat herskapet serverer.

Ja, jøss, selvfølgelig ville jeg bitt det i meg - som jeg jo også skriver. Jeg ville da ikke kommet på besøk til noen og proklamert hvor irritert jeg er over å se et pynta juletre. Er heller ikke veldig seriøs her (som jeg også skriver). Og venninnen min er langt i fra frekk. Hun er en god venninne og sa på intet vis at hun var irritert - men jeg kjenner henne godt nok til å se at det var en liten nedtur. Når det er et poeng for henne å spare pinnekjøttopplevelsen til julaften, skulle det jo bare mangle om hun ikke ble litt irritert over å få spolert det. Jeg har da nok respekt for hennes tradisjon til å se og godta det, og kommer ikke til å invitere henne på pinnekjøtt mer (men alskens annen god mat). Mulig du anser "irritert" for å være en sterkere og alvorligere følelse enn meg?

Gammel 06-12-07, 21:47   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner også folk som ikke spiser pinnekjøtt før på julaften. Da sier jeg bare: Tenk på alle gledene dere går glipp av i førjulstiden!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:49   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal spise pinnekjøtt i morgen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:52   #5
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg skal ete alt av julemat eg likar på laurdag

Gammel 06-12-07, 22:02   #6
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg kjenner også folk som ikke spiser pinnekjøtt før på julaften. Da sier jeg bare: Tenk på alle gledene dere går glipp av i førjulstiden!

Jeg er en sånn. Vi spiser litt kjedelig mat i desember, bortsett fra en lutefisk en søndag, sånn at julematen skal bli enda mer spesiell. Forventning er også en glede.

Gammel 12-12-07, 19:06   #7
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg er en sånn. Vi spiser litt kjedelig mat i desember, bortsett fra en lutefisk en søndag, sånn at julematen skal bli enda mer spesiell. Forventning er også en glede.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.