Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva om jeg bare ...

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-07, 23:17   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om jeg bare ...

Definitivt dropp det, hvis det er det du føler for.

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Vi får sikkert noen spørsmål. Vi har gjort det hvert år..

Tror du at du får spørsmål, altså? Hvis en av mine venninner hadde gått gjennom det du har, hadde jeg ikke lurt et øyeblikk hvis det sedvanlige julekortet fra henne hadde uteblitt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 23:25   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Definitivt dropp det, hvis det er det du føler for.Tror du at du får spørsmål, altså? Hvis en av mine venninner hadde gått gjennom det du har, hadde jeg ikke lurt et øyeblikk hvis det sedvanlige julekortet fra henne hadde uteblitt.

Helt enig. Julekort er noe som skal være frivillig, når man har lyst. Jeg hadde ikke hatt noe som helst problem med å droppe det. Og alle skjønner det om du ikke har ork akkurat nå.

Gammel 05-12-07, 23:41   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Selvsagt skal du ikke styre med julekort i år. Ingen med hodet skrudd på kan bli fornærmet over det. Faktisk synes jeg ikke det er grunn til å bli snurt ellers heller, men i dine omstendigheter synes jeg det kun er en mulig grunn til at du skulle sende ut julekort i år.

Jeg ville ha følt det en nesten uoverkommelig oppgave i din situasjon. Det mangler en på kortet og alle må jo ha forståelse for det. Du har da mer enn nok foran deg med en julefeiring foran dere.

Å motta kort fra noen som føler at de må synes jeg heller ikke om selv, jeg sender dit jeg vil, jeg forventer ikke noe i retur.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 07:09   #4
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det synes jeg ikke at du må. Jeg sender ikke julekort hvert eneste år, og når jeg først gjør det, så er det overhodet ikke alltid at det er med bilder av ungene - slettes ikke.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 07:29   #5
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Selvfølgelig kan du droppe julekortet!

Gammel 06-12-07, 08:26   #6
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns også du kan droppe det med god samvittighet. Jeg gidder ikke, altfor mye pes syns jeg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.