|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Når er det "lov" å pynte treet?Det er helt latterlig med juletre før desember, i alle fall.
|
|
|
#2 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Når er det "lov" å pynte treet?
Absolutt helt enig!
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Når er det "lov" å pynte treet?Jeg syns det er rart med juletre før lille julaften. Det er en "selve julen-ting" for meg også. Jeg kan vel kanskje strekke meg til å synes at det ikke er kjemperart om noen pynter 21.-22. desember, hvis de skal reise bort på julaften og vil ha litt jul hjemme først eller noe. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Når er det "lov" å pynte treet?Tidligst midt i desember med juletre.. Det ser fort glorete ut, og en blir så lei jula allerede da. Hvertfall _jeg_. Jeg synes treet kan kastes ut allerede i romjula. Men beholder det nådigst til over nyttårsaften.
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nettopp, derfor kan jeg ikke vente til lille julaften for da får jeg jo bare nyte 2-3 dager med juletre før jeg er drittlei, det blir jo bare teit.
|
|
|
#6 |
|
Fjott
|
Helt enig!
|
![]() |
| Trådverktøy | |