|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
<*(((<
|
Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?
Aha. Etter mine oppdaterte prognoser kan jeg faktisk rekke kravet - se opp for 150 innlegg med kun smileys i like før jul! :værvarsel: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Se også opp for julens røde bær for denslags juks. :Predikerer:
|
|
|
#3 |
|
<*(((<
|
Øyh, hvorfor er det juks bare fordi dem hoper seg opp? Selv om jeg sjelden har sånne innlegg nå, så kan det jo være et statistisk avvik? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?Jeg snakker nesten ikke. Ikke i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Og kamphjorter.
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Sv: 1000 poeng på grønne prikker ... og såå?Har dere hørt om elgen som gikk over bekken etter vann? Da han kom halvveis, var han rein, og da han kom over, var det hjort.
|
|
|
|
#11 |
|
<*(((<
|
Er den ikke slik da?
Takk for alle gratulasjoner. Ser fram til å lese hva Line* har bedrevet i toern. (Oj, den var dårlig. Ikke like lett å holde kvaliteten oppe når man passerer tusen, nei). Sist redigert av torsk : 20-12-07 kl 14:42. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Aha! Det er det den er til!
|
|
|
#13 |
|
<*(((<
|
Hihi, kanskje vi har funnet dens plass nå? Jeg hadde trodd at en kamphjort så litt tøffere ut, men skinnet (!) kan bedra. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|