|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...
Vel, jeg tror vel hensikten veldig mye var å poengtere forskjellene i verden i dette Oprah-showet. Det var faktisk en god blanding. Alt i fra hun fra Brasil stakkar, som visste svært lite om situasjonen i sitt eget land, og som tolket hele verden fra sitt ståsted dvs. som rik overklassefrue uten de helt store bekymringene. Mer enn halve programmet var også fattige kvinner i Afrika, i tillegg til Trine Grung og også en eskimo-kvinne. Alt i alt et meget bredt spekter av forskjellige typer kvinner. Så jeg syntes de hadde lyktes veldig bra i forhold til tema i gårsdagens program, som nesten alltid ellers (Jeg er STOR Oprah-fan
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...Peter Pan Creamy Peanut Butter står her i skapet...
|
|
|
#3 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det hørtes bedre ut, ja! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...Huhei, nå har jeg lest meg gjennom hele messageboard-tråden om dette programmet på oprah.com og etter å ha blitt temmelig oppgitt over damer som ikke skjønner hvorfor damer i Afrika ikke bare lar vær å få flere barn, damer som syns det er forferdelig at hvaler blir drept og spist (Whales are peope too!), damer som mener at damer i India har tatt jobbene deres fordi amerikanske firmaer har satt vekk call senter-jobbene til billigere land osv. osv. så måtte jeg gi meg ende over og falle sammen i krampelatter når jeg leste dette:
Min utheving.
|
|
|
#5 |
|
WF: Sausnebbet
|
Leste gjennom messageboard-tråden jeg også, og måtte både riste på hodet og himle med øynene over alt det merkelige som sto der. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har laget seg en tittel
|
Nei, vi er ikke fri. Når permisjonen er over så er det rett inn i burene igjen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|