Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gir dere julegave til kollegaer?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-07, 19:21   #1
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gir dere julegave til kollegaer?

Jeg har 10 kollegaer. Det er mennesker jeg setter stor pris på, alle som en. I fjor hadde jeg jobbet der kun noen få måneder før jul, så da ga jeg ikke noe. I år kjenner jeg dem jo adskillig bedre. Det ble utvekslet noen julegaver i fjor, men jeg har ikke inntrykk av at alle ga til alle... Jeg lurer faktisk på å lage litt julegodteri, pakke det pent inn og gi til hver av dem. Det koster ikke stort heller.

Gammel 24-11-07, 19:40   #2
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg har 10 kollegaer. Det er mennesker jeg setter stor pris på, alle som en. I fjor hadde jeg jobbet der kun noen få måneder før jul, så da ga jeg ikke noe. I år kjenner jeg dem jo adskillig bedre. Det ble utvekslet noen julegaver i fjor, men jeg har ikke inntrykk av at alle ga til alle... Jeg lurer faktisk på å lage litt julegodteri, pakke det pent inn og gi til hver av dem. Det koster ikke stort heller.

Fint tenkt

Vi gir ikke gave til hverandre .. men vi har pakke kalender å det er jo kos

Gammel 24-11-07, 19:45   #3
Left
Passiv

Standard

Nei gjør ikke det, men nå er jeg student da. Kommer allikevel til å bake en ekstra kransekake i år, for å gi til en god studievenninne
Korreksjon; JEG skal ikke bake noen kransekake nei. Sambo skal, og han skal lage kurver til å ha twist i.

Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:50   #4
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg gjorde før, men det kunne være en sjokolade eller kjærlighet på pinne med masse pynt på.

I år velger jeg å bake en julekjeks som er veldig uvanlig og som familien har hemmelig oppskrift på. Tar med meg en stor boks så kollegaene kan kose seg de siste dagene før jul.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:00   #5
Sansa

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Et år var jeg med på at alle kollegaene tok med en liten pakke hver (sjokolade e.l.) og så hadde vi en trekning. Slik fikk alle en pakke hver. Kanskje litt barnslig, men jeg synes det er gøy med pakker...

Gammel 25-11-07, 10:05   #6
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg lurer faktisk på å lage litt julegodteri, pakke det pent inn og gi til hver av dem. Det koster ikke stort heller.

Dette har jeg tenkt å gjøre i år.
Vi er bare fem på avdelingen min, så det blir ikke mye pes å ordne.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.