|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Har dine barn vært i syden | |||
| Ja |
|
101 | 66,01% |
| Nei |
|
52 | 33,99% |
| Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å reise til syden ...
Det gjør nok det.
|
|
|
#84 |
|
Dårlig husmor
|
Se, det. Da har faktisk både jeg og storesøster vært i Syden. Hun var riktignok 2 år og husker ikke så mye, men det kan jeg jo bruke dersom hun begynner å mase om at hun vil reise dit. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Det å reise til syden ...Nei, mine barn på 17 og 20 har ikke vært i syden. Jeg har, èn gang. Som 38 åring.
|
|
|
|
#87 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Det å reise til syden ...Svarte ja, men det er bare min eldste som har vært i syden. (De minste har dog vært med til Florida. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Nei, det har de ikke. Det er mange år siden det gikk charter-fly til Florida. Derimot kan StarTour være behjelpelige med å skaffe fly og hotellopphold i Florida. Da flyr man som regel enten SAS+Continental, KLM, British Midland (fra London) eller andre rutefly. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Nå også i farger
Sv: Det å reise til syden ...Alle mine har vært i syden i 2005. Ikke minsten da, for han er født i 2006. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å reise til syden ...Mine jenter har ikke vært i syden. Men, vi reiste til Florida på ferie flere ganger når vi bodde i Usa. Det var jo sydover til varmere strøk, så det teller kanskje? |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å reise til syden ...Det var vel ikke begrepet "syden" som var temaet her egentlig |
|
|
|
|
|
#95 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å reise til syden ...Nei, ingen av mine barn har vært i syden - ikke jeg heller.
|
|
|
#97 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Det å reise til syden ...Vi har vært mye i Spania og Hellas. Reiser gjerne sydover en til to ganger i året, og jentene er alltid med. I Spania får vi låne hus gratis, betaler kun strøm og gass. Så da har vi sluppet unna med flybilletten. Sist redigert av emm : 29-01-08 kl 10:21. |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Øyboer
Sv: Det å reise til syden ...Jeg har vert 4 ganger (en jeg har betalt selv og 3 som 2, 11 og 15 åring. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Det å reise til syden ...Jeg har nå foreløpig bare toåringen, men hun har ikke vært i Syden. Det er kanskje ikke så ekstraordinært. Men verken Gubben eller jeg på hhv 28 og 25 har heller aldri vært i Syden. Det nærmeste jeg har vært har vært i Syd-Frankrike på studietur med franskklassen på videregående. Det var i mars/april og ganske så surt og kaldt, så selv om det var ved Rivieraen, så definerer jeg ikke det som Syden. :trasse:
|
|
|
#100 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Det å reise til syden ...Vi reiser ganske mye, fortrinnsvis med rutefly og hotell/ leilighet. Hvis "syden" er charterturer, så har vi ikke vært på mange av dem. Vi har imidlertid lurt på å dra på chartertur til Kreta i sommer. Jeg har alltid innbilt meg at charterturer er nokså billige i forhold til mye annet. Men en to-ukers chartertur for to voksne og to barn kommer fort på 30000. Det er ikke spesielt billig, egentlig. ER det så dyrt, altså? :charter-novise: |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|