Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En god tilbakemelding

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-07, 23:30   #31
TBM
Passiv

Standard

Sv: En god tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Joda, dette er så virkelig som det kan få blitt. Det er ikke et rollespill, men virkelige mennesker bak så godt som hver eneste maskin. Som møtes, for å diskutere, for å prate, for å dele, for å få tilbakemeldinger og være i dialog med andre mennesker.

Vi kan godt diskutere i hvilken grad det skal gjelde andre sosiale regler på et diskusjonsforum ifht irl samvær, eller om det er ulike sosiale regler for hvordan en mailer til vennene sine ifht hvordan en "mailer" med internettvenner (som jo også ofte er irl-venner også). Men "dette er ikke irl" synes jeg blir en veldig gammeldags og feil holdning. Internett er i større og større grad blitt en stor del av folk irl og hverdag.

Det er helt sikkert forskjeller i hvordan vi bruker nettsider, men jeg ønsker å delta på et diskusjonsforum med Desembermammas utgangspunkt.

Ja, jeg er veldig anonym, jeg gir ikke ut informasjon til så mange, jeg legger ikke ut bilder av ungene mine - men jeg gleder meg over de interessante diskusjonene jeg prøver å bidra i, over de refleksjonene som kommer fra så mange ulike mennesker, og jeg elsker det å ha et sted å gå for å få hjelp på ulike måter.

(Og så fikk jeg ikke grønnprikket hun der alfacharlie som var en "sucker" for avsporinger. Har jeg virkelig gitt henne så mange grønne før da? Uansett - avsporinger er egentlig herlige.)

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.