|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den beste mascaraen...
Den fikk jeg nettopp i posten i forbindelse med abonnement på et blad, og den var faktisk kjempegod. Den forlenger vippene, klumper ikke og sitter godt på. Ellers syns jeg Helena Rubinstein og Lancome har flere gode, og Dior sin Diorshow er bra. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste mascaraen...Jeg tror jeg har prøvd allt av de dyre merkene og alltid endt opp med Lancome "Definicils" Sitter godt og lett å påføre. Fikk et tips for ikke så lenge siden om å prøve Max Factor sin "Masterpiece" Og jeg ble kjempefornøyd. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste mascaraen ...Får slå et slag for den her også, da. Extrême cils fra Chanel har jeg landet på etter mange års prøving og feiling.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har også prøvd diverse dyre merker, men så kom jeg over max factor sin masterpiece, kjempegod. Så jeg er enig med deg, ja! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste mascaraen ...Hypnose fra Lancome!!
|
|
|
#7 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har aldri prøvd noen dyre merker :fattig: Men max factor er i alle fall veldig bra. Eneste minuset er at den "smitter" (flasser?) litt av etter noen timer på byen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|