Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Idol ...?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-07, 20:38   #341
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Idol ...?

Glenn har en sur falsett, but he`s the man!

Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 20:42   #342
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror Timian eller Linnea går.

Merker jeg får litt vondt i magen mtp at Åste er veldig sterk..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 20:45   #343
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper også at det er tid for Timian eller Linnea i dag - tipper det første. Linnea har en uforklarlig høy stjerne hos seerne.

Gammel 16-11-07, 20:48   #344
Frantzen
Passiv

Standard

Timian er jo etter sigende redd for at det spilte kjæreste-kortet skal koste ham stemmer. Det kan jo hende - siden han ikke akkurat leverte i kveld.

Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 20:57   #345
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Timian må ut.

Jepp

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Synes Åste leverer jeg

Jepp

Jeg syns Bjørn ett-eller-annet var dårlig også.

Glenn er fremdeles min favoritt, både fordi han er Glenn og fordi han gjør en god jobb. Jeg kjente det knøt seg i magen da han mistet ørepluggen, men han greide jo allikevel å treffe tonene.

Gammel 16-11-07, 20:59   #346
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Tror det blir Linnea som må ut i kveld. Tror Timian klarer seg denne gangen også. (værre neste gang kanskje)

Gammel 16-11-07, 21:01   #347
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg syns Bjørn ett-eller-annet var dårlig også.

Glenn er fremdeles min favoritt,

Glenn er min favoritt også. men jeg har Bjørn Joahn på 2 og Kim Rune på 3 plass jeg da. og Åste på en 4 plass.

Gammel 16-11-07, 21:10   #348
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Timian er jo etter sigende redd for at det spilte kjæreste-kortet skal koste ham stemmer. Det kan jo hende - siden han ikke akkurat leverte i kveld.

Ja, det leste jeg også. Noen bør minne han på at den aller første vinneren av Idol var en gift tobarnspappa

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:23   #349
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Holdt alle bortsett fra Glenn igjen idag? Det er iallefall sikkert at det var en vanskelig oppgave de fikk.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:29   #350
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes Bjørn Johan var veldig flink i kveld også, men han kunne med fordel ha senket skuldrene litt.
Det var vondt å høre på Linnea.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:31   #351
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bjørn Johan er min mann.

Og Morten Harket, da.
Og seksåringen sin, tydeligvis.

- Åh, mamma, han var fin, utbrøt hun da Harket entret podiet.

Gammel 16-11-07, 21:33   #352
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Ja, det leste jeg også. Noen bør minne han på at den aller første vinneren av Idol var en gift tobarnspappa

Men det var vel ikke akkurat fjortisene som stemte frem ham, da

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Og Morten Harket, da.
Og seksåringen sin, tydeligvis.

- Åh, mamma, han var fin, utbrøt hun da Harket entret podiet.

Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 21:58   #353
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Timian var elendig, men greit at Linnea røk ut også. Likte ikk BJ i dag. Glenn var bra!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:01   #354
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå MÅ dere slutte å skrive BJ for Bjørn Johan. Er det bare meg som tenker koffert her?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:01   #355
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her må tilhengerne til Timian (eller Timotei, som kollegaen min uforvarende kalte ham i dag ) virkelig ha hatt en stor dugnad for å redde krydderet. Jeg er overrasket over at Linnea røk i dag, faktisk - ikke fullt så surt som vanlig, og et riktig sangvalg. (Jeg har for øvrig aldri hørt henne synge så bra som nå etter at hun hadde røket ut.)

Gammel 16-11-07, 22:01   #356
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Nå MÅ dere slutte å skrive BJ for Bjørn Johan. Er det bare meg som tenker koffert her?

Hæ?

Gammel 16-11-07, 22:03   #357
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hæ? :domm som et brø:

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:03   #358
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Utrolig at Timian ikke gikk ut i dag heller. Det var jo aldeles elendig. -Gjorde ikke noe at Linnea røyk altså, men Timian var enda mye mye dårligere.

For øvrig fikk jeg gåsehud og gode grøss på ryggen da Åste sang. Og Glenn var bra i dag, synes jeg.

Sist redigert av Kaija : 23-04-09 kl 20:52.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:08   #359
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Men det var vel ikke akkurat fjortisene som stemte frem ham, da

Nå vet vi vel strengt tatt ikke hvem som stemmer mest i Idol, men det aner meg at fjortistettheten er stor. Enkelte aldersgrupper har sterke meninger, men veien derfra til SMS er litt lengre.
Men uansett, uttalelsen fra han er jo litt fjærn; man bør vel vinne Idol på litt andre grunnlag enn at noen er forelska.

Jeg blir ikke helt enig med meg selv angående årets nivå jeg, er liksom ingen jeg blir helt klar for å kjøpe CD av.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:10   #360
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liven: Hæ? :åsså domm såm et brø:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.