Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Idol ...?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-07, 22:10   #1
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Timian er jo etter sigende redd for at det spilte kjæreste-kortet skal koste ham stemmer. Det kan jo hende - siden han ikke akkurat leverte i kveld.

Ja, det leste jeg også. Noen bør minne han på at den aller første vinneren av Idol var en gift tobarnspappa

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:23   #2
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Holdt alle bortsett fra Glenn igjen idag? Det er iallefall sikkert at det var en vanskelig oppgave de fikk.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 22:29   #3
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes Bjørn Johan var veldig flink i kveld også, men han kunne med fordel ha senket skuldrene litt.
Det var vondt å høre på Linnea.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 11:50   #4
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Ja, det leste jeg også. Noen bør minne han på at den aller første vinneren av Idol var en gift tobarnspappa

Neineinei, han var samboer *Åpplyst*

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Nå MÅ dere slutte å skrive BJ for Bjørn Johan. Er det bare meg som tenker koffert her?

Syntes Timian var klart dårligst i går, Linnea sang ganske bra i går syntes jeg.

Bjørn Johan er fortsatt min favoritt!

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-07, 12:37   #5
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Det er jo helt utrolig at ikke Timian er ute av Idol
Synes han synger veldig dårlig.

Jeg liker faktisk Linnea, men hun er ikke ferdig utviklet som sanger ennå.Helt greit at hun røk ut i går.

Jeg synes Åste er kjempeflink!!

Men min favoritt er nok Bjørn Johan.
Han er utrolig sjarmerende.Han vekker morsinstinktet hos meg

Gammel 17-11-07, 12:43   #6
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

BlowJob!?

Timian er flink - men til sine egne greier. Sambo lastet ned noe fra Urørt på P3 for lenge siden, og det er ganske bra!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.