Sv: "Du må ikke finne på å amme"
Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.
Jeg kan ikke huske noen gang å ha diskutert med deg. Eller, jo, en gang før, og jeg fikk jammen meg en rød prikk da også. Jeg er ikke en som pleier å diskutere med deg Elin, så det har ingenting med det å gjøre. Jeg skjønner hva du sier, men det har ikke så mye med hvem du er å gjøre, men mer med hva du sier og hvordan.
Det er tullball. Dersom jeg hadde skrevet anonymt, er jeg helt overbevist om at jeg ikke hadde fått samme type pepper/reaksjoner som ofte er tilfelle her på FP. Det er helt ok det, men ikke kom med en dårlig unnskyldning om at det er hva jeg sier og hvordan. Jeg vet at jeg uttrykker meg ganske tydelig og forståelig, og jeg har drevet med argumentasjon, argumentasjonsteknikk og forhandlings-teknikk på andre steder enn her i nett-verdenen. Vær du sikker At man er uenig med meg er en annen, og helt fair sak.
Opprinnelig lagt inn av Desembermamma
Dette neste utsagnet ditt sier endel om dette som jeg sier nå:
Når alle sier gang på gang at det er ikke det som får en til å reagere på bildet at man føler seg truffet, men faktisk det at du bommer og ser ut til å være enig i skjønnhetsbransjens grunne verdier. Så fortsetter du å si ar man er hårsår og selvhøytidelig. Man når ikke inn, og du fortsetter å uttale det samme på en like krass og beskyldende måte, gang på gang. Du kan ikke vente et annet resultat når du ikke gjør annerledes.
Jeg er ikke enig i skjønnhetsbransjens grunne verdier. Jeg kan la meg provosere jeg også, og jeg kan bekymre meg veldig for hvilken utseende-fiksert verden min skjønne lille uskyldige 2-åring skal vokse opp i. (Smugleste i Cosmopolitian hos en venninne her om dagen og der var det en artikkel om hvordan man skal bli en drink-dronning, og i samme nummer hvordan man skal se like vakker ut dagen derpå, dvs. "smarte triks" på hvordan unngå fyllesjuke..... )
Opprinnelig lagt inn av Desembermamma
Jeg tror du leser veldig med dine briller på,
Helt riktig! Jeg sitter her med mine rålekre lesebriller fra Roberto Cavalli - kjøpt etter å ha blitt påvirket av kynisk reklame,og god salgsteknikk, hos min lokale optiker.
|