|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#301 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"
Og hva tror du det er som har gjort Carl I til den mannen han er og ikke mist FrP til det store partiet de er? Nettopp, media. VG og Holmgang spesielt har jo i aller høyste grad vært med på å bygge opp Frp til det partiet de er i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
anglofil
Vel jeg snakket om medias høyst viktige medvirkning til å bygge opp FrP til det partiet de er i dag, særlig de siste 10 årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
La oss anta at jeg hadde skrevet nøyaktig det samme innlegget som alfaCharlie i denne tråden. Jeg er rimelig sikker på at det hadde blitt helt andre reaksjoner. Jeg føler, ikke bare en gang, at man synes det er spesielt underholdende (eller kanskje utfordrende? |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
|
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"Nå er jeg fornærmet på oh, so many levels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Du får tro på akkurat hva du vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
anglofil
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"Jeg synes også det var morsomt å finne ut at FP folk ser på Top Models |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Du har rett i at vi aldri kommer til å skrive innlegg som ligner hverandre. Heller ikke i nærheten av samme temaer vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Ja det er hysterisk morsomt! Det neste blir at en eller annen ivrig FP-bruker (dvs. mer enn 1000 innlegg) innrømmer at de kjøper weekend-utgaven av Se&Hør for å få med seg siste nytt.... -om Jan Thomas! |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Live and let live
|
Jeg kan ikke huske noen gang å ha diskutert med deg. Eller, jo, en gang før, og jeg fikk jammen meg en rød prikk da også.
Når alle sier gang på gang at det er ikke det som får en til å reagere på bildet at man føler seg truffet, men faktisk det at du bommer og ser ut til å være enig i skjønnhetsbransjens grunne verdier. Så fortsetter du å si ar man er hårsår og selvhøytidelig. Man når ikke inn, og du fortsetter å uttale det samme på en like krass og beskyldende måte, gang på gang. Du kan ikke vente et annet resultat når du ikke gjør annerledes.
Jeg tror du leser veldig med dine briller på, jeg er sikker på at aC ikke har helt den samme oppfatningen. Og ikke for å være frekk, men jeg tror ikke man ville mobbet deg på samme måten for å se Top Model, som man har småmobbet aC.
Det er mange som har noe å si på et forum med mange meninger. Og med to sider i en sak, så blir gjerne tråden lang også.
Kanskje du kan starte en egne tråd om det temaet da.
![]() |
#311 |
Peppy!
|
Er det Mullah Krekar-saken som er skremmende, eller er det skremmende at han ikke har blitt debattert her inne? I tilfelle du mente det siste så må jeg si at det ikke skremmer meg. Er det noe jeg synes vi er uangripelige på her inne så er det at vi engasjerer oss i det meste. Da alt fra stylisters sleivete kommentarer til skattelovgivning, etiske aspekter ved abortgrenser, hverdagsrasisme og valgkamp. Jeg synes ikke det er rart at ikke absolutt alt som foregår i media blir diskutert. Vi rekker ikke over alt. Det er også slik at det er visse emner som er nytteløse å diskutere her inne, fordi alle er enige. Homofili og ekteskap, for eksempel. Og som flere før meg har kommentert; hvis du legger inn en tråd om Mullah Krekar så er jeg sikker på at mange vil følge deg inn i diskusjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Det er tullball. Dersom jeg hadde skrevet anonymt, er jeg helt overbevist om at jeg ikke hadde fått samme type pepper/reaksjoner som ofte er tilfelle her på FP. Det er helt ok det, men ikke kom med en dårlig unnskyldning om at det er hva jeg sier og hvordan. Jeg vet at jeg uttrykker meg ganske tydelig og forståelig, og jeg har drevet med argumentasjon, argumentasjonsteknikk og forhandlings-teknikk på andre steder enn her i nett-verdenen. Vær du sikker
Jeg er ikke enig i skjønnhetsbransjens grunne verdier. Jeg kan la meg provosere jeg også, og jeg kan bekymre meg veldig for hvilken utseende-fiksert verden min skjønne lille uskyldige 2-åring skal vokse opp i. (Smugleste i Cosmopolitian hos en venninne her om dagen og der var det en artikkel om hvordan man skal bli en drink-dronning, og i samme nummer hvordan man skal se like vakker ut dagen derpå, dvs. "smarte triks" på hvordan unngå fyllesjuke.....
Helt riktig! Jeg sitter her med mine rålekre lesebriller fra Roberto Cavalli - kjøpt etter å ha blitt påvirket av kynisk reklame,og god salgsteknikk, hos min lokale optiker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Live and let live
|
![]() |
#315 |
kamerat
|
![]() |
#316 |
Borte
|
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"Endelig en tråd som handler om stakkars Elin igjen.
![]() |
#317 |
flisespikker
|
Det er knapt noen her som vet noe som helst om deg, Elin, ut over "hva du sier og hvordan". Selvfølgelig danner man seg her inne et bilde av folk - blir kjent med dem, om du vil - ut fra hva de mener, hva de sier og hvordan de sier det. Selvfølgelig leser man innlegg både ut fra hva som står i dem og ut fra hvem som har skrevet dem - men vurderingen av dem som har skrevet dem, er gjort på grunnlag av det de har skrevet før, og ikke noe annet. Du får svar både på det innlegget du skrev akkurat nå, og på hvordan du fremstår generelt og hva du har skrevet tidligere - og du svarer også åpenbart andre på samme måte. Dette er ikke noe som gjelder deg spesielt, det gjelder alle her, eller i alle fall alle som profilerer seg såvidt tydelig at mange har en tydelig oppfatning av dem.
Jeg synes også du vanligvis uttrykker deg ganske tydelig og forståelig, og de gangene jeg er uenig med deg, er det på grunn av innholdet i det du skriver. Men det at man er tydelig, betyr ikke nødvendigvis at man er saklig eller konstruktiv - man kan være tydelig samtidig som man er sur eller aggressiv eller masete eller sutrete (eller patologisk pedantisk, som jeg selv lett blir når jeg er sur
![]() |
#319 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"Nytt råd fra Jan Thomas: Am! |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|