Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-06, 08:30   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har dere råd til alle merkeklærne?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Såvidt jeg kan se av hennes poster, så tar hun seg godt betalt for klærne hun selger. Jeg tror dine synske evner fremdeles trenger litt utvikling,

Ja, det hørtes ut som om du tenkte på Angelique. Selv om du ikke gjorde det kan det kanskje være greit å ta det ad notam at folk tror at det var henne du mente? Kanskje ikke så morsomt for Angelique å lese det, da?

Jeg ser heller ikke noe galt i å kjøpe klær, finne ut at de ikke passer og sende de "videre" (Fretex, selge, gi bort til venner). Men jeg kjøper mye klær på nett og postordre. + at jeg aldri prøver klær i butikken (Jeg handler alltid med barna og det å løpe naken rundt i buttikken etter en 2 åring er ikke så fristende.)

Jeg har nesten ingen moteklær, men jeg har mine ting jeg bruker penger på. Er veldig glad i å lage kort osv og der bare flyyyyr pengene ut vinduet. Tidligere brukte jeg masse penger på bøker. Kunne ikke gå innom en bokhandel uten å kjøpe noe.

Sist redigert av him : 23-10-06 kl 08:35. Årsak: åringer -> åring
him er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.