Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fireåring innestengt på kott (Dagbladet)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-07, 13:44   #17
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fireåring innestengt på kott (Dagbladet)

Saken er forferdelig. Nå vet jeg ikke noe om foreldrene i denne saken, men de lave straffene tatt i betraktning vil jeg anta at det handler om alvorlige problemer i forhold til enten rus eller psykiatri - eller begge deler. Det er vel nesten bare flaks at de blir regnet som strafferettslig tilregnelige.

Jeg leste om saken på VG nett i dag, og der sto det at gutten henger langt etter i forhold til alderen. Han er nå fylt 5 år. Klart han blir skadet av å ha blitt mishandlet så til de grader og over så lang tid.

Jeg håper han kommer i et godt fosterhjem og får den hjelpen han trenger. Og på sikt er det viktigere enn hvilken straff foreldrene fikk.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.