|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har dere tørketrommel? | |||
| Ja |
|
242 | 79,34% |
| Nei |
|
63 | 20,66% |
| Deltakere: 305. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har dere tørketrommel?Med tre barn og bosted i Bergen er jeg sjeleglad for at vi har tørketrommel.
|
|
|
|
#42 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere tørketrommel?Vi har ikke tørketrommel. Det går helt fint. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere tørketrommel?Ja, heldigvis. Vi vasker så mye klær, at vi ville aldri fått tørket alt ellers. Bruker den til håndduker og sengtøy, og til storebrors dyne de gangene han tisser seg ut om natta. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Har dere tørketrommel?Ja det har vi. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Har dere tørketrommel?Vi har. Vi fekk den i bryllupsgåve av svigers. Eg har vakse opp utan, og hadde aldri tenkt på å kjøpe før vi fekk den. Eg prøvar å bruke den så lite som råd på grunn av at den dreg mykje straum. Men det skal leggast til at vi bur i ein einebustad og har god plass til tørkestativ. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere tørketrommel?Vi har , kunne ikke klart meg uten tror jeg.
|
|
|
#49 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere tørketrommel?Vi har tørketrommel, men den brukes egentlig bare til håndklær og sengetøy. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Har dere tørketrommel?Jupp. Vi fikk den til bryllupet for halvannet år siden. Før det klarte vi oss egentlig greit uten.
|
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Sv: Har dere tørketrommel?Han har vel ikke vært i alt for mange norske hjem da antakelig, for de fleste jeg kjenner har tørketrommel. Småbarnsforeldre i særdeleshet. |
|
|
|
#54 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere tørketrommel?Vi har tørketrommel, men jeg bruker den ikke. D.v.s. kun på dyner/puter, og det blir jo ikke vasket så ofte. Vi har god plass til å tørke, eget vaskerom med varmekabler hvor det er plass til 2-3 stativer av gangen om vi vil. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Aktiv
Hvor: Ved Sognefjorden
Sv: Har dere tørketrommel?Ja, bor på Vestlandet så det må vi jo nesten ha |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har dere tørketrommel?Vi har tørketrommel ja. Det har jeg alltid hatt, kjøpte først fordi jeg bodde i en liten leilighet med begrenset tørkemulighet. Nå har vi vaskerom, med god plass til tørkestativ, men tørketrommelen er veldig grei å ha til sengtøy og håndklær, om noe haster, eller om det er store mengder skittentøy. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
På vei
Sv: Har dere tørketrommel?Nei, vi har ikke tørketrommel og ikke har vi noe behov for det heller. Og for de som ikke vet det har vi tre barn. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
kamerat
|
Sv: Har dere tørketrommel?
|
|
|
#60 |
|
Aktiv
Hvor: Ved Sognefjorden
Sv: Har dere tørketrommel?
Tromler ikke klærna etter en tur ute i regnvèret. Det er nå helst rene klær etter vask som blir tromlet her i huset |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|