Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Riktig bh-størrelse?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-07, 10:02   #1
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Riktig bh-størrelse?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

...og med et par centimeters variasjon på de ulike målene havnet jeg på alt fra 70B til 70E. Det skulle virkelig tatt seg ut på min skrinne A-/B-cup.

Samme her. Synes jeg ser meg selv gå rundt med en 70E-BH, mannen min ville jo trodd det hadde rablet fullstendig for meg, at ammepuppene har gått meg til hodet.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 10:10   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Samme her. Synes jeg ser meg selv gå rundt med en 70E-BH, mannen min ville jo trodd det hadde rablet fullstendig for meg, at ammepuppene har gått meg til hodet.

Ja, ikke sant? Med full spreng var jeg nok oppe i noe sånt, utrolig nok, men de tider er nå forbi.

Mannen har kjøpt undertøy til meg én gang; da kom han fra Paris med et lekkert sett i rød blonde. BH-en var imidlertid i en svimlende C-cup, og det skapte så store tumulter at han aldri har våget seg frampå igjen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 10:23   #3
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Ja, ikke sant? Med full spreng var jeg nok oppe i noe sånt, utrolig nok, men de tider er nå forbi.

Mannen har kjøpt undertøy til meg én gang; da kom han fra Paris med et lekkert sett i rød blonde. BH-en var imidlertid i en svimlende C-cup, og det skapte så store tumulter at han aldri har våget seg frampå igjen.

He he, stakkars mann, han skjønte ikke hva han hadde gjort galt.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 11:18   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kinkig situasjon, ja. alfaMannen trår sjelden ut på den farlige grunnen det er å kjøpe undertøy til sin slunkne viv.

Tviler litt på at jeg hadde gått opp to cuper, når jeg bare "samler sammen" puppen for den helt fin plass i en A-cup.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 13:01   #5
lmnop81
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2007
lmnop81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

gikk i en undertøysbutikk for ca fire år siden og fikk grundig hjelp! Har hatt mye mindre problemer med trange og vonde bh'er etter at jeg fant riktig størrelse...

lmnop81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.