|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaveønsker for ham og henneØnsker meg mest av alt evna til å sove på kommando og til å stenge av hørselen ved behov.
|
|
|
#4 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaveønsker for ham og henneMannen min får et sesongkort på Åråsen. Lillestrøm (fotball) for de uinvidde. Det vet han om men blir lykkelig likevel.
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaveønsker for ham og henneJeg ønsker meg en myk, pen og lang morgenkåpe, alliansering med store stener (har ønsket meg dette i 9 år så vi får se om det synker inn i år... ), deilig og dyr ansiktskrem og øyekrem fra Clearins, gavekort i en interiørbutikk så jeg kan kjøpe litt nytt i huset, nye klær.
|
|
|
|
#6 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Julegaveønsker for ham og henneVi ønsker oss bare ett barn til jul. Altså treåringen utenfor magen, og at lillevenn i magen holder seg på plass til over nyttår. :enkel:
|
|
|
#7 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Julegaveønsker for ham og henne...vi skulle ikke kjøpe til hverandre vi ...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|