Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Prosjekt "Ta jula tilbake"

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-07, 01:30   #4
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Prosjekt "Ta jula tilbake"

Vi har for noen år siden kuttet ut julegaver til søsken, de vi er tante og onkel til som er over 18 år, venner og barn av venner (da jeg hadde brevvenner så kjøpte jeg gaver til noen av de og ungene dems også) Hadde vel 40-50 gaver å kjøpe den gangen.
Nå kjøper vi kun til våres barn, 5 som vi er tante og onkel til, mine foreldre og en vi er fadder til. Og i år blir det vel til kjæresten til dattera også. Jeg og mannen kjøper også til hverandre da og fra ungene.
Ungene kjøper til noen av sine venner.

Her blir det vel mindre gaver og mere utgifter enn da vi kjøpte til mange, men ungene her får dyre gaver da.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.