|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Kolonihagen.no
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bestilte kassa på søndag, da kommer den vel i dag gjør den ikke? Har du fått deres? De har ennå ikke vist seg her... hm. håper de kommer da.
|
|
|
#3 |
|
Ferdig!
Sv: Kolonihagen.noDa har jeg fått min første kasse. Hm. Vel, jeg er skuffa. Er fakturert for en Salat som ikke har kommet. Løken er pitte pitte liten og rødløken bare en anelse større. Den minste agurken jeg noensinne har sett, til den nette sum av 19 kr! Den eneste frukten som var med var epler og mandariner. Dette holder ikke for oss ei uke iværtfall.
|
|
|
#4 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Det der hørtes lite ut ja |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Jeg bruker grontretthjem.no og betaler 220 kr for kassen og 30 kr i frakt. Dette var deres "Stor sesongkasse m potet". Mulig det er bedre å bestemme selv hva som skal være i kassene... skal prøve å regne på det etterpå.
|
|
|
#6 |
|
Stadig underveis
Ja det er omtrent samme pris som jeg betaler pr kasse (jeg får altså en kasse med frukt og en med grønnsaker). Mengden grønnsaker virket jo grei, men jeg reagerte på at du bare fikk to typer frukt... kanskje ikke så rart om du får både frukt og grønt for 220. Jeg bestilte uten potet, for det gidder jeg ikke bruke plass og penger på. En ting er at vi spiser lite potet, men i tillegg er jo økologiske poteter lett å få tak i. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
På vent....
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kolonihagen.noSynes brødene til www.kolonihagen.no er kjempegode. Har utvidet "brødkassen" med 5-6 ekstra brød. Vi er 6 i familien og med 4 matpakker 5 dagerer i uken går det unna med brød.Etter litt frem og tilbake bruker vi nå |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|