Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Schau og "Dødssyndene" på TV2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-07, 12:53   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Schau og "Dødssyndene" på TV2

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg er på linje med Fnatten her. Mannen er bare ekkel og jeg fatter ikke at man kan skille handlingene hans fra utseende og dermed kalle han attraktiv. :blæh:

For meg kan ikke handlingene frakoples personen. Det generelle pisspreiket mange lirer av seg kan lett frakoples, folk prater og prater uten at det behøver å bety stort, men handlingene, DE sier noe om hvem man er.

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Det ligg vel kanskje meir i kva ein finn tiltrekkjande med andre menneske. Eg har heller aldri blitt verken sjarmert eller mo i knea av personar eg ikkje finn mentalt tiltrekkande.

Jeg er helt enig. Hjerne er sexy.

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg liker at Kristoffer klarer å sjokkere, for jeg vet jo at det er akkurat det han prøver på. Selv syns jeg det er litt sånn guffen-ekkelt-fasinerende, men jeg anser meg ikke som noen stor fan.

Poenget er vel egentlig om han sjokkerer da. Han sjokkerer ikke meg på annen måte enn at jeg lar meg overraske over at han greier å nå nye lavmål gang etter gang. Det som skjer ute i den virkelige verden sjokkerer meg mye mer enn han greier.

Jeg tror ikke noe på at Schau har motiver som samfunnsrefs og satire for å lage dette. Det ser for meg ut som nok et forsøk på å få oppmerksomhet. For meg er han bare uinteressant og det er sikkert den verste kritikken han kan få.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.