Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnehageansatte og kurs i påkledning?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-07, 11:28   #11
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnehageansatte og kurs i påkledning?

Jeg skjønner fustrasjonen til dere som jobber i barnehagen også. Og jeg skjønner jo det at alle barna kanskje har med seg forskjellige klær, og jeg ser jo selv også i garderoben til ungene at det finnes mange foreldre som heller ikke har helt peiling om påkleding. Sikkert ikke lett å forholde seg til alt sammen for de ansatte, men jeg forventer faktisk at de ansatte kan kle etter 3-lag regelen, og også at de kan vurdere om det er vær for tykt eller tynt ulltøy under dress.

Eneste jeg også forventer er at de kan fortelle barnet mitt hva som er lurt å ha på seg til det været som er i dag. For de kler stort sett på seg selv, bortsett fra minste. Trenger kanskje litt hjelp til småting de spør om. Jeg legger stort sett frem det jeg vil de skal ha på av lue/votter/hals/sokker (resten ligger i en pose på knagget pga. liten garderobeplass) den dagen på morgenen, men været kan jo forandre seg. Og problemet hos oss er at de kler på alt for mye, så de ansatte kunne faktisk spart tid med påkledningen om de gjorde det riktig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.