Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva med Tulip og Tatamo-kjoler da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Kunne du tenkt deg en eller flere kjoler fra Tulip og Tatamo?
Ja de er kjempefine og jeg kunne tenkt meg mange av dem! 82 39,42%
Ja de er ok, men ikke verdt pengene. 38 18,27%
Tja, jeg vet ikke hva jeg skal si. 37 17,79%
Nei de passer ikke min aldersgruppe! 13 6,25%
Nei, de er rett og slett ikke fine! 14 6,73%
Jeg har aldri hørt om disse merkene 24 11,54%
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-07, 22:44   #121
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva med Tulip og Tatamo-kjoler da?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hørte om et par som brukte 2000 kr på en søppelbøtte på badet i helga..
Da ville jeg heller ha spandert på meg en T&T kjole

Jeg har faktisk Vipp søppelbøtte OG dokost.

Ikke noe å le av. Jeg hadde garantert valgt Vipp-bøtta foran T&T kjole.

Gammel 19-10-07, 09:53   #122
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

T&T passer til venninnen min, men ikke meg. Det er ikke min stil, men hun kler dem godt.

Gammel 19-10-07, 16:49   #123
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg har faktisk Vipp søppelbøtte OG dokost.

Ikke noe å le av. Jeg hadde garantert valgt Vipp-bøtta foran T&T kjole.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 20:51   #124
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Hadde helt klart valgt T & T foran søplebøtte til 2000!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 12:02   #125
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Hadde helt klart valgt T & T foran søplebøtte til 2000!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 22:13   #126
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er jeg den lykkelige eier av min første kjole fra T & T!

Gammel 01-11-07, 23:27   #127
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker ikke kjoler. Dette var ikke min stil.

Gammel 03-11-07, 18:20   #128
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Da er jeg den lykkelige eier av min første kjole fra T & T!

Gratulerer!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 15:40   #129
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg syns ikke de er kjerring, derimot syns jeg det ser ut som en kjole for 3-åringer.

Enig, enkelte av de..
Men som sagt det "hjelper" at de har på krone, og litt barnslige hårfrisyrer.

Men mange av kjolene er helt klart pene, men alt for dyre for meg, så jeg tenker ikke tanken engang.

Elinblu: gratulerer med ditt eksemplar

Gammel 05-11-07, 15:50   #130
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 05-11-07, 17:07   #131
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil gjerne ha et eksemplar.
Nydelig Tussa

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 17:53   #132
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, ny, Haugtussa? Virkelig flott!

Gammel 05-11-07, 18:07   #133
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Oi, ny, Haugtussa? Virkelig flott!

Ikkje ny; søstera mi sin, og eg får låne den no framover.

Det er forøvrig berre TogT-light. Kjolen er Trine Mette Swenson, ei av dei som var med i TogT i starten visstnok. Men ville gjerne vise fram.

Gammel 05-11-07, 22:18   #134
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haugtussa: Lovely! :smask:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 23:39   #135
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flotte kjoler, kan godt tenke meg en. Vippbøtta har jeg allerede kjøpt, så trenger ikke velge mellom de to

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:00   #136
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Dere som har Tulip og Tatamo - kjoler: Er de store eller små i størrelsen?

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:11   #137
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Snublet tilfeldigvis over butikken i dag. Den ligger jo et stenkast fra skolen min.
Må inn å se der en dag...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:15   #138
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Store, helt klart!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:22   #139
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Jeg bruker stort sett samme størrelse der som jeg gjør de fleste steder ellers - XS/S. Det varierer litt fra kjole til kjole hos T&T, synes jeg.

Gammel 07-11-07, 09:22   #140
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Ikkje ny; søstera mi sin, og eg får låne den no framover.

Det er forøvrig berre TogT-light. Kjolen er Trine Mette Swenson, ei av dei som var med i TogT i starten visstnok. Men ville gjerne vise fram.

http://www.siri-design.no/

Er det disse kjolene? Selges de bare fra den adressen som står på websiden?
Hva koster de?
Var noen der jeg kunne tenkt meg.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.