Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Pynter du i alle rom til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-07, 12:46   #1
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pynter du i alle rom til jul?

Vi pynter stua, med det blir også kjøkkenet pyntet. Men ikke hele huset nei.
glitter: juledopapir. Finnes det?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 13:06   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

glitter: juledopapir. Finnes det?

Ja, og jeg juger når jeg sier vi ikke har det. Du vet, rundt jul så får alt Lambipapiret røde hjerter og nisser på seg.

Forresten, så tror jeg at jeg skal pynte verandaen i år, med litt (mye) lys. Også har jeg lyst til å lage en krans til døra, men vil ikke at den skal være så tradisjonell.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 13:19   #3
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, og jeg juger når jeg sier vi ikke har det. Du vet, rundt jul så får alt Lambipapiret røde hjerter og nisser på seg.

Det har jeg faktisk ikke lagt merke til. Røde hjerter på Lambipapiret hadde ene naboen min alltid, men det er altså juledopapir. Naboen tok nok vare på jula til påske da.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 13:27   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg faktisk ikke lagt merke til. Røde hjerter på Lambipapiret hadde ene naboen min alltid, men det er altså juledopapir.

Jepp. Om sommeren får man kjøpt dopapir med seilbåter på. Og skjell.

Gammel 01-11-07, 13:31   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her pyntes stua og kjøkkenet. Vi har ikke kjempemye pynt noen steder vi altså, men det er iallefall der man finner det.

Gammel 01-11-07, 13:48   #6
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Vi pynter i mest i stua, samt litt på kjøkkenet (adventskalender, rød duk og noe julepynt hengende i kjøkkenvinduene).

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-07, 13:50   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Hva man lærer på FP om dopapir.

Nyttig info, ikke sant?

Gammel 01-11-07, 13:58   #8
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Tja la oss se.

Det er mest pynt på stue og ryddig med litt i gangen nede og i trappeoppgangen opp til stue. Mazungens soverom har lekre lys"tomter" og lekerommet har masse snøkrystaller, det står hun for selv. Nissedopapir eller ei avhenger av beholdningen akkurat da.

Jeg har utrolig nok noen små julehåndklær jeg henger inn på toalettene.

Loftstuen roter jeg meg sjelden til å pynte og vårt soverome r sjelden ryddig nok til å pyntes.

Jeg har ikke julegardiner. Men har en del bittesmå piperensernisser som er gamle og noen arvede heklede hjerter som de grå gardinene får på med knappenål.

Jeg har ikke massive julete duker, men jeg har noen veldig gamle løpere som jeg bruker oppå hvit eller rød duk. De er vel opp mot 100 år gamle.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:30.