Sv: Mild avstraffelse av barn bør tillates
Opprinnelig lagt inn av bina, her.
Men kjære vene... så et "blikk" - det er akseptabelt, men å stoppe en unge som løper ved å fysisk ta i barnet - det er destruktivt? Du sier at psykisk vold er OK? At hvis du kan terrorisere barnet med blikket og barnet ikke tør opponere mot deg - da har du gjort en god jobb?
Jeg må tilstå at hos oss foregår kommunikasjon i klartekst. Jeg sender ikke ungene "blikk" for å få dem til å gjøre som jeg vil. Jeg sier rett ut hva jeg mener. "Nå er det nok!" for eksempel. Personlig syns jeg det er langt mer renhårig enn å kue ungene med blikket.
Eg synest det seier meir om ditt temperament og ditt syn på oppdragelse at du automatisk trur at eg kuar sonen min fordi vi kan kommunisere gjennom blikket. Han kommuniserer like mykje til meg gjennom blikket, som eg til han. Vi snakkar mykje saman om daglegdagse situasjonar og korleis det er lurt å reagere på sånne. Når eg då minner han på kva vi har snakka om med eit er-nå-dette-så lurt-blikk (nei, ikkje eit kuande du-får juling-seinare-blikk) så hugsar han tilbake til ting vi har snakka om og tenker seg om to gongar før han handlar på impuls.
Hos oss foregår kommunikasjon på fleire måtar enn impulsive no-er-det-nok-kommentarar i klartekst.
|