Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Mild avstraffelse av barn bør tillates

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-07, 14:08   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mild avstraffelse av barn bør tillates

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

ja, for det jo nettopp det jeg sier. Å si "et øyeblikk", og sette seg ned på gulvet for å snakke til barnet er ikke det samme som å gå uten å betale. Jeez.
Mitt barn hører som regel på meg når jeg snakker til ham, og han er ikke kuet på noe som helst vis. Hadde det ikke hjulpet, ville jeg skyndet meg å betale, tatt barnet under armen og gått.

Nei, det er nok bedre å røske til ham i armen så han blir skikkelig redd og får vondt.

Du har tydeligvis ikke 10 utålmodige andre bak deg i køen, som sikkert er lite ivrige på at du skal "bare" sette deg ned på huk og ta en pedagogisk samtale med ungen din...Jeg er sikker på at de hadde satt mer pris på en armdragning og et hardt NEI, mens du rask avslutter det du holder på med. Jeg er også sikker på at ingen i køen ville tro at du hadde et større oppdragelseproblem eller at du avstraffet ungen din fysisk.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.