Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kan Avensis parkeres på gir i motbakke?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-07, 21:49   #24
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan Avensis parkeres på gir i motbakke?

I tenårene en gang, så sattjeg på hos en kamerat. Vi skulle på fest, og stoppet hos noen andre for å hente noe. Vi parkerte i en bratt bakke, kun på giret, og jeg satt igjen i bilen, mens kameraten min gikk inn.

Jeg sitter der, og kjenner at bilen rykker litt. Uerfaren med bil som jeg var, så forsto jeg ikke hva som var i ferd med å skje. Ikke før det smeller i noe, og bilen begynner å trille bakover. Min første tanke er å se hvor dette kommer til å ende, så jeg snur meg og ser ut, og det synet likte jeg ikke...dette ender i bergveggen...

Farten på bilen økte, og min spontane reaksjon var å kaste meg ut av bilen. Hvordan jeg fikk til det, uten å få bildøra i hodet, det aner jeg ikke. Det eneste jeg vet er at dette berget meg fra en solid smell da bilen gikk i bergveggen.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.