Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Overvekt kontra undervekt ...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-07, 23:24   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Dette med å ikke skulle kommentere ja...det er en situasjon jeg synes er kinkig, og det er hvis en overvektig person synlig har slanket seg. Skal man da kommentere, eller skal man holde munn...

Du kan alltid si "Du ser virkelig flott ut for tiden!" eller "Du har jammen fått en lekker figur i det siste" eller "Du er veldig pen". Jeg kan ikke forestille meg at noen vil ha problemer med å høre slikt. Du trenger ikke kommentere at vedkommende har blitt tynnere hvis du er i tvil, men jeg tror de fleste vil sette pris på et kompliment som ikke antyder at det var noe galt med utseende før.

Jeg ville blitt skuffet om mine beste venner ikke hadde kommenterte det hvis jeg hadde slanket meg påfallende mye. Og jeg ville syntes det var utrolig unaturlig å la noe slikt passere i stillhet, hadde jeg opplevd at en venninne hadde gått fra tykk til slank.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 23:27   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overvekt kontra undervekt ...

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ville blitt skuffet om mine beste venner ikke hadde kommenterte det hvis jeg hadde slanket meg påfallende mye. Og jeg ville syntes det var utrolig unaturlig å la noe slikt passere i stillhet, hadde jeg opplevd at en venninne hadde gått fra tykk til slank.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.