Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jordmødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-07, 13:58   #25
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jordmødre

Jeg er kanskje litt rar, men jeg valgte å stå over hele Jordmor-serien. Orket rett og slett ikke å se.....jeg lurer på om jeg har gått i metning på fødselshistorier...både mine egne, men også andres.

Kjenner så mange som har fått alvorlige komplikasjoner i forbindelse med svangerskap og fødsel, tre mistet babyene sine i dødfødsler, en døde av komplikasjoner rett før fødsel,- få jeg kjenner har hatt typiske A-4-fødsler etter boka...... Jeg orket rett og slett ikke se dette,- jeg har så mange følelser i forhold til det.

Får ta med at jeg har hatt praksis på føde og barsel også, så jeg har i tillegg fått med meg endel den veien.

Flere som føler det sånn?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.