Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-07, 21:23   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Endelig er de i salg, og jeg kunne ikke dy meg:

(Nei, jeg tuller ikke. Det er så gulvkaldt når vi ikke lenger har naboer under oss. Og så synes jeg faktisk de er søte.)

Det måtte jo komme.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 22:02   #2
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det måtte jo komme.

Jeg var veldig i tvil om jeg skulle avsløre kjøpet her, eller bare troppe opp i middagsselskap hos deg med dem. (Selvsagt med et annet par i vesken.)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 10-10-07, 22:57   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Syntes den nye typen Crocs ser supre ut for frosne vinterføtter

Dere som har de, er de gode å gå i?

Kjøpte denne blusen på Fine Ting i dag

Og et Cars puslespill til Oliver.En ekse med to puslespill.
Han er så glad i å pusel, men måtte ha nytt påfyll

Gammel 10-10-07, 23:42   #4
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Syntes den nye typen Crocs ser supre ut for frosne vinterføtter

Dere som har de, er de gode å gå i?

Jeg tror de nettopp har kommet i salg - jeg har forsøkt å bestille dem fra Taylorshoes flere ganger de siste månedene, men fått beskjed om at jeg måtte sende mail for å få vite når de kom. Men i dag hadde jeg altså hellet med meg. Skal avgi rapport når jeg har fått dem.

Kjøpte denne blusen på Fine Ting i dag

Nydelig. Den strikkede blå spøker fortsatt på netthinnen min. Skal sjekke forholdene i nettbanken nå...

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 11-10-07, 08:45   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Nydelig. Den strikkede blå spøker fortsatt på netthinnen min. Skal sjekke forholdene i nettbanken nå...

Jeg har den samme OM i beige.Så den blå hos Fine Ting i går, og den var nydelig.Nydelig blåfarge

Gammel 11-10-07, 09:42   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg har den samme OM i beige.Så den blå hos Fine Ting i går, og den var nydelig.Nydelig blåfarge

Nå har du vel snart hele høstkolleksjonen til OM, tenker jeg ?

Gammel 11-10-07, 09:47   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Nå har du vel snart hele høstkolleksjonen til OM, tenker jeg ?

Ikke helt

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.