Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sykt barn, og syk ektefelle/samboer; er du hjemme fra jobb da?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-07, 22:02   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykt barn, og syk ektefelle/samboer; er du hjemme fra jobb da?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Mulig. Men jeg har heller ikke hatt behovet. Kanskje alle andre er mer syk enn jeg pleier å være. Det er jo en mulighet.

Meget mulig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 22:04   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Meget mulig.

Jeg hadde forresten en venninne som kom og laget middag til ungene en gang da jeg lå med tredje halsbetennelsen på noen få uker. Da hadde de bare fått skiver noen dager.

Gammel 01-10-07, 22:08   #3
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde forresten en venninne som kom og laget middag til ungene en gang da jeg lå med tredje halsbetennelsen på noen få uker. Da hadde de bare fått skiver noen dager.

har hendt vi har levd på skiver noen dager av og til og... og vi har overlevd faktisk

Gammel 01-10-07, 22:10   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan leve lenge på vann og brød, men gode venner er heller ikke å forakte.

Jeg hadde en kreftsyk pasient som var alene med fire barn. Familien passet barna når hun var innlagt, ellers klarte hun seg selv til to dager før hun døde. Jeg er usikker på om det var det beste for barna, men mammaen ville det slik. For noen betyr det enormt mye å klare hverdagen, frisk eller syk.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 22:24   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Om mannen var virkelig syk ville jeg blitt hjemme ja Han ville aldri latt meg gjøre det om han ikke var skikkelig dårlig. Han ville også gjort det samme for meg.

Husker en gang han var offshore når LilleVenn var knappe året, jeg fikk omgangssyke og var skikkelig dårlig. Måtte ringe til svigermor og be om hjelp. Ikke kjekt

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.