Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ammepress vs fødepress

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-07, 21:39   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammepress vs fødepress

Jo, jeg ser likheten om jeg leter etter den. (nå skrev jeg nettopp et langt innlegg som jeg bare måtte slette fordi jeg ble jo mer og mer enig dess mer jeg skrev)

Det er som med KS som med MME - når det ikke går så er det en "fullgod" erstatning, men de som velger KS framfor fødsel og MME framfor MM så er det litt skjeve blikk - man skal forsøke og mislykkes på no'vis.

Forøvrig synes jeg det er mer "legalt" og selv velge KS framfor å selv velge MME - selv om det nå til dags er veldig gode grunner for begge deler. De fleste som velger KS har enten skikkelig angst ellers så har de dårlige fødselserfaringer fra tidligere.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.