Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

"Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-07, 22:30   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Jeg har hatt jeg. I voksen alder..... Fin var den også.

Sent 80 tall......

Jeg vil at min skal se ut som noe fra en førtitallsmusical. Men siden jeg nå har ventet og lett i ca 10 år så kommer det selvsagt på moten igjen nå.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:40   #2
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det verste er faktisk den hvit/grå/svarte Snow Camo. Den minner meg så veldig om Gulfkrigen, og tropper i Somalia. Jeg har aldri sett den brukt før det, og grøsser når jeg ser barn gå i disse klærne.

Uten at jeg har fulgt så veldig nøye med på militærantrekk, er det ikke ørkenkamuflasje de har brukt i Gulfkrigen og i Somalia?

Gammel 26-09-07, 22:43   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvit/grå/svart er mest brukt i bymiljøer tror jeg, jeg mener jeg har sett det i Bosnia?

I Irak har det vel vært mest beige og brunt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 23:00   #4
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Uten at jeg har fulgt så veldig nøye med på militærantrekk, er det ikke ørkenkamuflasje de har brukt i Gulfkrigen og i Somalia?

Joda, det har de sikkert, men det var jaffal den lyse typen camo. Når jeg tenker meg om så er det jo ganske så ugreit med snøcamo i ørkenen. Men inni meg mente jeg riktig. : peker:

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 23:05   #5
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Matros er jo eit yrke der ein brukar uniform - matrosdress.
Det finnes fleire yrker der ein brukar uniform, men ingen av dei er å finne som festantrekk til barn.

Kanskje jeg likesågodt skal sende guttene i neste bursdag i postuniform og starte en ny trend?

Gammel 27-09-07, 13:40   #6
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Kanskje jeg likesågodt skal sende guttene i neste bursdag i postuniform og starte en ny trend?

Send de heller som brannmenn, da blir du i alle fall populær hos guttene.

Gammel 27-09-07, 14:16   #7
gulli
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2007
gulli har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det jeg synes er skikkelig fjollete og stygt er blonder og rysjer. Og paljetter!

Ellersser jeg jo at jeg er litt fjollete... Har på datteren min på 2 år korte skjørt i barnehagen jeg. Men det er mest fordi det er praktisk, hun elsker å gå i skjørt og kjoler og når de er korte er det nesten som å gå bare i strømpebuksen, hemmer iallefall ikke leken! Når hun skal ut tar de av skjørtet og på ullbukse under dressen! Praktisk!

gulli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 14:44   #8
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg vil at min skal se ut som noe fra en førtitallsmusical. Men siden jeg nå har ventet og lett i ca 10 år så kommer det selvsagt på moten igjen nå.

Min var egentlig litt i den stilen. Laura Ashley..... Men den er bortevekk nå.

Denne er ikke så ulik, men min var blå

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.