|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjemmelagd potetsalatNoen som har oppskrift på en god potetsalat?
![]() |
#2 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemmelagd potetsalatJeg bruker å blande kokte potetbiter med lettrømme (Blandet med litt grov sennep) syrlige grønne eplebiter og litt hakket løk (Løken kan godt utelates) Smakes til med litt pepper og gressløk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjemmelagd potetsalatHvis du søkeri forumet var det en fin tråd på dette i sommer med både rømmebaserte og olje/edikkbaserte varianter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Hjemmelagd potetsalatHer er min favoritt:
![]() |
#5 |
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hjemmelagd potetsalatMin potetsalat er med rømme og sennep, hakket løk og hvitløk, kapers og rødbeter (ikke mye av sistnevnte, for du kan ende med en helt rosa potetsalat). Pepper og salt på toppen, og gjerne friskhakkede urter
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Hjemmelagd potetsalat
Jeg har laget min med både rømmekolle (ekstra lett rømme) og med kesam utspedd med et par spiseskjeer lettmelk. Det har funket veldig bra det også. Merket ikke nevneverdig forskjell på smaken.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|