|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
<*(((<
|
Sv: 3666 barn fikk sovemedisin...
Liten avsporing her, men er ikke dette en klassisk oppbygning på en vandrehistorie? (Du kjenner noen som kjenner noen som opplevde det). Hvis du spør kollegaen din, så har han/hun kanskje hoppet over et ledd og hørt det fra kjenning som hadde en kjenning? Jeg har også hørt flere slike historier, og mener å huske at det var en slik sak i avisene, så jeg tror det har skjedd. Men tror ikke det er så innmari mange dop-dagmammer i lille Norge. :-) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei dessverre, min kollega fant dagmammaen til sin sønn ganske påseilet i butikken. De tre dagbarna var gitt sovemedisin, noe som ble avdekket av blodprøve da gutten nesten ikke var til å vekke når de kom inn i leiligheten. Hun dro til butikken fra jobben da en nabo varslet henne på telefon om at hun mente noe var galt. Det ble skikkelig baluba med politianmeldelse og hele greia. Dette vet jeg ikke er tull, og tror nok politiet kan fortelle at slikt skjer fra tid til annen. En dokumentar om dagmammaer som var useriøse gikk også for en tid tilbake på TV, husker ikke om denne sa noe om sovemdisin, men svært graverende forhold ble hvertfall rullet opp. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
intro
|
|
|
|
|
#4 |
|
<*(((<
|
:svømmermedbukeniværet: Sist redigert av torsk : 18-09-07 kl 22:01. Årsak: bedre nå, emm? :) |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|