Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-07, 21:23   #10
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Er det ikke? Jeg må ha blitt lurt? For jeg syns det er like stas uansett?
Hehe, jeg skjønner hva du mener og jeg sparer det jeg kan, men jeg gidder ikke å vente i det lengste. Ventetiden er jo det morsomste med hele julen, og jeg skjønner ikke de som utsetter alt, både pynting av treet, huset og ALT til siste helgen. Da får man jo ikke NYTE det skikkelig? Jeg begynner 1. desember med alt, treet pyntes i midten av desember for jeg vil nyte synet av det så lenge jeg kan, det skal jo tross alt ned ganske kjapt etter jul.
Julemarsipanen MÅ jeg smake på i oktober når den kommer, men så er det ikke så farlig med meg som går og gleder meg HELE året til jul. Jeg KAN liksom ikke bli mettet.

Du er litt gal ja men det er bare koselig det. Før pyntet vi treet og huset lillejulaften men jeg er enig med deg i at tiden før er så koselig at derfor pynter vi også litt etter litt fra 1 desember og treet pynter vi siste helgen før jul. Helgen etter 1 nyttårsdag er julen definitivt over for vår del.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.